Merhaba anneler bebeğim 6 aylık gece 2 de yatıyo 3te kalkıyo çok ağlıyo karnı açtır diye doyurmaya çalışıyom istemiyo uyutmaya çalışıyom daha çok ağlıyo zor uyuyor sonra da uyudu yatıyım diyom sallamayı bırakıyom kıpırdana kıpırdana kalkıyo napıcamızı şaşırdık bu durumu yaşayan çözen var mı