Gzdeemrl1 bizim doktorumuz yürüteçi önermedi kendini dik tutuyor olması gerekiyor yığılır şekilde durması omurga eğriliğine neden oluyormuş parmak ucu yürümesi kalça çıkıklığınada sebep olabiliyormuş o yüzden biz yürüme arkadaşı aldık ilk önce önündeki oyuncaklarla oynuyor dizlerinin üstüne falan kalkıyordu sonra tutunarak ayağa kalkmaya başladı koltuklara tutunarak sıralı yürümeye başladığında yürüme arkadaşında yürütmeye çalıştık ilkte istemedi hep biz kaldırdıkça oturdu😂 sonra kendiliğinden gitmeye başladı şuan 11,5 aylık henüz desteksiz yürüyemiyor ama onunla yavaş yavaş yürüyor canı istediğinde