Tugram28 almasanız daha iyi olur aslında. Ama sizin fikriniz. Doktorum bana emzirme döneminde 1 kadeh kırmızı şarap içebileceğimi söylemişti. Birkaç kadeh içtim 2 yıl içinde. Hatta gebelik döneminde de doktorum kırmızı şaraba özel günlerde izin vermişti. Ama gebelikte içmedim. Ben emzirirken şarap içtim sorun olmadı. Ama diğer alkolleri almamamız gerektiğini biliyorum. Doktorunuza sorun isterseniz.