Linaduygu oy kuzucuk🌺artık yavaş yavaş yabancı biliyorlar sanırım,oğlumda 4 ay 20 günlük , babamı şimdiye kadar sadece 1 kez görmüştü, çok uzakta olunca, şimdi biz ziyaretine geldik çığlık ata ata ağladı ilkbaşta amasonrasında alıştı 😊 genelde eşimle benim dışımda kimseyi görmediği için ilk görüşte herkesi yabancılıyor olması normal geliyor bana. Üzmeyin kendinizi alışacaktır zamanla