Mavikelebekce Merhaba 🌸 Lohusalık benim içinde fazlasıyla zor geçti çok fazla alınganlık ve ağlama isteğim vardı bir de bu bebeğe acaba bakabilecek miyim, ona yetebilecek miyim, eşim beni seviyor mu gibi bir sürü de soru vardı kafamda 😒 yani bayağı mutsuzdum ve bu her gün böyleydi 25 gün boyunca hep böyle oldum ve her gün ne zaman bitecek bu, acaba hep böyle mi kalıcam hiç bitmeyecek mi gibi düşünceler de vardı iyice dolmuş ve çok korkmuştum
Ama şimdi bebeğim 5.13 günlük geçmez dediğim her şey geçti asla öyle düşüncelerim yok ve aşırı rahatım asla siz de benim gibi kendinizi bunalıma sokmamaya çalışın her kafadan ayrı ses çıkacak ama emin olun her şey geçiyor yaralarımız da sorularımızda bebeğimiz de büyüyor hatta ne ara bu kadar büyüdü diyorsunuz ❤️