Yalnız değilsin :) yarın 4 aylık olacağız. Bir haftadır sürekli kucak, durup dururken gelen o ağlamalar ,meme mama reddi uykusuzluk cabası . Gece uykusu her saat ve hatta her yarım saatte bir uyanma . Eller hep ağızda . Damakları kaşıyor elim ile kaşıyınca rahatlıyor. Size tavsiyem , karanfili ezin zeytin yağı dökün üzerine bir gece dolapta bekletin ve bebeğinizin damaklarına sürün . Üç gündür yapıyorum ondan mıdır bilmiyorum fakat faydasını gördüm. Hem karanfilin uyuşturucu etkisi hem zeytin yağının damağı yumuşatması baya baya iyi geliyor sanırım