Herkese merhaba ben 9 gün önce doğum yaptım doktorum 10 gün sora kontrole gel dedi normal doğum oldu suni sancı ile 12 saate anca doğurdum kontrolde sadece ultrasyondan mı bakacak içimde parça fln kalmışmı die yoksa alttan da muayne olacak mıyım dikişler kontrol edilecek mi