Selam kızlar, oğlum 36+3 te doğdu. 1 hafta yoğunbakımda kaldı solunumdan dolayı. Bugün 18 günlük. İki memeyi de emzirip (yaklaşık45 dk sürüyor) üstüne sağdığım sütü de biberonla veriyorum 40-50 cc kadar. Sadece emzirmeyle doymuyor. Sütüm var ama memeyi boşaltamıyor. Bu durum normal mi? Ne zaman kuvvetlenip memeyi boşaltıp doyabilir ve bu emzirme süresi kısalır. Sadece memeyle doysun istiyorum biberon vermiyorum 2-3 saat sonra bakıyorum bezinde çiş yok 🤦🏻♀️