Linaamom Bir kere denedim ama tutmadı kızlar sıcaklığını ayarlayamadım şimdi temassız ateş ölçer aldım oda derecesini de ölçüyor. Siz nasıl mayalıyorsunuz özellikle şuna dikkat et dediğnz var mı
Ygz536 Linaamom canım küçük parmağını sütün içide sok 7 ye kadar say eğer yakmıyorsa mayalanacak kadar ılımıştır. Eğer yakıyorsa biraz daha bekle.
Deletedmom_68 Linaamom 5 dk bir kontrol ediyorum parmağımı soktuğumda 8 saniye dayanıyorsam yanmıyorsa mayalıyorum. üstüne tülbent sonra kavanoz kapağını kapatıp havlu battaniye sarıyorum üzerine 6 saat sonra tülbenti çıkarıp kapağını kapatıp dolaba kaldırıyorum
tazebiirannee Linaamom bende ilk yaptığımda tutmamıştı 2. Yapışımda sütü ısıtırken biraz fırını da ısıttım sonra kapattım, sonra da kavanozları fırına koydum 5-6 saat orda sıcaklıkla kaldı taş gibiydi valla 😂
Ygz536 Ygz536 ben fırında mayalıyorum kavonozlara doldurduktan sonra fırını 50 derece de ısıtıyorum. Sonra kapatıp kavonozları ağızları açık bi şekilde fırına koyup kapağını kapatıyorum. En az 7 8 saat orda durduktan sonra alıp buzdolabına koyuyorum. Çok güzel oluyor
-_-hUysUzvetatlikadin Ygz536 aynen bende gırında mayalıyorum yoksa tutmuyor kolay kolay gece yatmadan mayalıyorum sabah kadar taş gibi oluyor. Ama aldığın maya da önemli
irem-Dora Linaamom sütü kaynatıp soğutmuyorsunuz değil mi? Ben de a101 den aldım günlük süt onunla mayaladim tuttu ama kaynatma derecesine getirmedim. Direkt ilitip, serçe parmagimi 6-7 sn dayanacak ısıya geldiğinde mayalama yaptim
Linaamom irem-Dora yok soğutmadım parmağımı koydum bnde yanmayacak kadar sıcaklıktayken mayaladım fırına ağzı açık koydum kabıyla 6 saat falan bekledim hala svıydı
irem-Dora Linaamom başta benimki de öyleydi kaşığı bi daldırdım dibi katı, buzdolabına atınca iyice tutmuştu. Fırında falan da bekletmedim kavanozlarin ağzını kapatıp birbirine temas ettirip sardım birkaç kat öyle bile tuttu, maya mi kötüydü ki acaba
Linaamom irem-Dora sanırım mayadan oldu teşekkür ederim bilgi için☺️başka bir maya alıp deneyeceğim 😊
pembehanm Serce parmagımı 8 e kadar sayıyorum yakmıyoya mayalarım kapagını kapatmam sğzgec varya demır olanlarlar onu kapatırım ustune sonrada her yerını sararım 6 saat oyke beklerım sonra buzluga tas gıbı olur yogurdum
Lutennaa Linaamom maya olarak ne kullanıyorsunuz? Günlük sütle ben de denedim 45 derece sıcaklığa getiriyorum ateş ölçerle, mayası ev yoğurdundan kullanıyorum. Bu şekilde tutmuştu.
Linaamom Lutennaa mayayı marketten almıştım ama bugün annemden maya aldım yoğurt yapmıştı bakalm inşallah tutacak teşekkürler 😊