[silindi] 21:00da tamolarak uykuya dalmış oluyor, bebeğim 2,5 3 saatte bir kalkıyordu doktorumuzun söylemleri uzerine her kalktığında emzik verdim önceleri alışma evrensinde 3 kere mama yapiyordum zamanla her emzik vermede bu sürede uzadı ve 6,30 da mama icin uyaniyor cok acıkmış olmali ki emzik ile durmuyor doktorum böyle oldugunda doyurmam gerektigini soylemisti