Kızım ultrasona göre 36+4 te doğdu 2510 doğdu fakat sarılık kan şekeri düşüklüğü ile hastanede 5 gün kaldı 2300 yatış 2460 çıkış oldu kilosu 3 gün sonrasın da kontrole gittik fakat kilo almamıştı doktor günde 30 gr alması lazım dedi emziriyorum fakat emip bırakıyor çok emmiyor sonrasında ya süt ya da mama vermem gerekiyor genel de 30 ml veriyorum fakat bu az mı bir de doktor en başında kilosu az diye aptamil prematil kullan dedi ama şimdi bakıyorum 60 ml yazıyorum aklım karıştı görümcem 30 ml yap ded bana bende ona güvendim ne yapmam gerek