[silindi] Öncelikle sakin olun ve geçici olduğunu bilin. Zor olsa da sabredince insana daha kolay geliyor. Kakası sert değilse bir haftaya kadar yapmaması normal. İlk başlarda çok kaka yapıyor zamanla azalıyor kızım 5 aylık olacak 3-4 güne bir kaka yapıyor. Gaz için de kendi yediğinize dikkat edin, içtiğiniz çaylara bir çay kaşığı kadar kimyon koyun. Bebek için turuncu maflor, sab simplex alabilirsiniz(doktora danışarak) Geçici bir süreç bizimki ağlama krizlerine girerdi nefessiz kalana kadar. Ama zaman su gibi. Geçmiş olsun 🥹