Daha 6 aylık küçücük bir bebek ve çok yakınımda hep görüyorum içim gidiyor doğduğundan beri bu hastalıkla mücadele ediyor. Paylaşmak istedim belki umut olmak istersiniz diye evet çok var bu hastalıkla mücadele eden ama adını duyuramayanlar da çok var Allah’ım şifa versin 🥺