hope-full Kızlar merhaba bebeğim 3 gündür kabız oldu aslında her yedirdiğimi zeytinyağ ile yapıyorum bu ara bol bol kayısı suyu veriyorum bol su ve tabiki emzirmeme rağmen hala geçmedi. Ne yapmalıyım?