Denizvepasa Freedyaq ben humana veriyorum. Sma kabiz yapti. 4-5 aydir humana kullaniyorum. 9 ay 16 gunluguz
Melkaydnn Freedyaq suan sadece anne sütü ben anne sutu ve mama kullaniyordum anne sutu sariligi oldu bebegim biz normal sarılık oldu sandığımız icin hem meme hem mama hemde sutumu sagip veriyordum 2 kilo birden aldi doktor mamayi kestirdi