Anneler selam 🌸 Bugün adet olmam lazımdı normalde Monodoks diye bir antibiyotik kullanıyorum yan etkileri çok fazla (enfeksiyon ve rahim ağzında yara için) lekelendim 2 gün dün gece aşırı karın bel ağrısı yaşadım gece sabah sökülürüm dedim bi kalktım akıntı bile kesilmiş… ilk bebeğime hamile kalmayı düşünürken çok araştırdım ve adet olacakmış gibi ağrım vardı olmadım hamileyim falan yazıyorlardı aranızda böyle adet ağrısı yaşayıp sonra hamile kaldığını öğrenen var mı? 🙏🏻