Kızlar selam 🙂 20 günlük bebeğim gaz sancısından dolayı çok acı çekiyor.. her şeyi denedim. Geçmiyor. Kimyonu çok tavsiye eden oldu bir tek onu denemedim açıkçası denemeye biraz çekiniyorum. Siz ne düşünüyorsunuz ? Kimyon çayını uygulayan varsa tarifini verirse ve işe yarayıp yaramadığını paylaşırsa çok mutlu olurum 🤩