Deefne Bebeğim için biz öncesinde almıştık sonradan hediye gelince hiç açmadık kutusunda oyun halısı hiç kullanılmadı. 70 tl 
Derinsu2 Deefne gerçekten sizi tebrik ediyorum şu kendini akılı sanan ikinci elleri bile sıfır la aynı fiyata satan anneler gibi değilsiniz umarım ihtiyaçı olan bi anne çıkarda alır ben almamış olsaydım alırdım kesin.
KaanKayra0110 Deefne merhaba satıldı mı acaba almak istiyorum da ikizlerim var benim de 4 aylıklar hep almak istiyordum ama pahalı diye başka masraflar var haliyle onu önceliğe koymadım burda görünce heveslendim yine satıldı mı acaba
Seda588558 Bence bunu gercekten durumu kotu oluo ihtiyacı olanlar alsın lutfen durumu iyi olanlar almak için yazmasın.
Deefne Derinsu2 Çok teşekkür ederim 🥰 O kadar para verildikten sonra insanlar gider sıfırını alır. Ben zaten bebeğime almıştım sonradan bu gelincede hiç kutusundan bile çıkmadı en azından ihtiyacı olan bir anneye gitsin diye düşündüm 💕
Derinsu2 Deefne yani demi ama işte ne yaparsınız çok güzel düşünmüşsünüz gerçekten bu güzel düşünceniz için teşekkür ederim umarim ihtiyaç sahibi biri alir)