LeMabelle Dr lar için gelişim basamağı olarak görülmüyor. Yanı şart değil diyorlar. Ama fizyoterapistler emeklese daha iyi olur diyorlar. Çünkü bazı araştırmalar göstermiş ki emekleyen bebeklerin kas gelişimi daha iyi olduğu için ilerde bel ağrısı vb sorunları çok daha az oluyormuş.
Emeklemeyle ilgili bebekleri yönlendirmeli postlar oluyor. Bebeğinizi destekleyebilirsiniz isterseniz.