Ceren55 canım bende 3 aylıkken senin gibi olmuştu ama malesef kızıma da geçti ve covitmisim kızımda covit oldu çok ağır atlattık ben antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ve kızımda kullandı boğazları çok kötü olduğu için antibiyotik aldığım saatler mama vermek zorunda kaldım onun dışında çok çok emzirmeye çalıştım ve sürekli ateşlendi kızım emmek ve mama yemek istemedi çok kötüydü