Başına gelsinler varsa yazın lütfen kızlar
Cuma günü adet günümde hasta olmadım 2. gün sabahtan bir damla leke geldi ertesi güne kadar hiç bir şey olmadı ama agrıdan kıvrandım resmen bugün üçüncü gün ve hala leke geliyo koyu renkli kırmızı renkli kan değil . Basına gelen var mi neden böyle acaba hamile olabilir miyim