Merhaba bebeğim 3.5 aylık ve her sabah ıkınarak bacaklarını çekere uyanıyor . Eskiden yerine yatırabiliyordum yedirdikten sonra mamasını şimdi asla durmuyor gazı bitmiyor. Sizinde bebekleriniz ıkınarak uyanıyor mu? Ne zaman bitiyor bu ıkınmalar?
Gülerek uyandıramıyorum asla hep ıkınarak ağlayarak uyanıyor :(