Kızlar merhaba
Bebeğim bugun 4 aylık oldu
Geçen hafta kalp doktoruna götürdüm ilk defa kalbinde üfürüm var dedi baktı delik var ama zamanla kapanabilir dedi ekg çektir dedi çektirdiğim odada ki bayan gayet iyi kağıdı doktora götür dedi
Doktora götürdüm sonucu iyi korkulacak birşey yok şuan 6 ay sonra kontrole gel
Delik büyüyor mu kapanıyor mu takip edelim dedi
Kalp doktoruna beni çocuk doktoru yönlendirdi
Genel muayene yaparken üfürüm fark etti
Kalp doktoru bir baksın birde norolöji baksın dedi beynine nöbet geçiriyor mu diye dedi
Kalp doktoru şuanlık önemli birşey yok diyince norolojiye götürmedim
Ama 2 gün önce erkek kardeşimde yanımdaydı kızım anakucagında dururken birden sıçradı kafasını anlık olarak sıçrattı nasıl anlatsam ürperdi ama sadece kafasını korktum kardeşimle birbirimize baktık
Kızımı güldürmeye çalıştım 2 dakika sonra birdaha yaptı Allah Allah dedim
Çünkü genelde birşeyden korktuğu zaman yapıyordu
Anneme anlattım çocuğa hiç birşeyi konduramadığı için birşey yoktur dedi
Az önce annemle birlikte koltukta otururken birden yine yaptı annemde gördü bu sefer saniyelik oluyor yaptığı hareket hemen güldürüyorum peşine gülüyor
İnternetten bakıyorum epilepsi belirtisi diyor zaten Randevu aldım götüreceğim ama çok korkuyorum ya