Eymeninannesiiiiiiiiii Merhaba kizlar. En ideal sunnet zamani sizce ne zaman? Yenidoğan zamaninda yaptirmayi dusunduk enfeksiyondan dolayi küvezde kaldik erteledik şimdi ise 8 aylik diş donemindeyiz aşiri zorlaniyoruz. Sizce gecikmeden yaptirmalimiyim zor olurmu
Ysgl26 Eymeninannesiiiiiiiiii canım bebek dönmeye oturmaya hareketlenmeye başlamadan yaptırmak en iyisi.. biz 3 aylıkken yaptırdık çok rahat oldu hem anlamıyo hem de çok hareletli olmadığı için canını acıtmıyo
mrvelfada Eymeninannesiiiiiiiiii Bizimkide 11 aylık hala yaptırmadık🫣 Bende 3.5 aylıkken yaptırmak istedim sonra peygamber sünnetli bu başka operasyonlar gerek filan dediler. Tekrar gittik geçenlerde sünnet sırasında halledilebilecek minik bi durum peygamber sünnetli denilmez buna dediler bizim ülkemizde her doktor farklı birşey söylüyor zaten😞
Mommyy1 Eymeninannesiiiiiiiiii biz 3 aylikken yaptirdik bardak falan koydum bi haftaya falan toparladi. Hic bi aci hissetmiyorlar zaten ilk ciktiktan sonra bide ilk cis yaptiginda cok agladi okadar. Ne kadar gec olursa okdar zor olur bence.