TheBaby ipek_dfn22 Evet verdim. Zaten üzerindede yazıyor ay sorunu yok yani. Zorda kaldıkça kullanabilirsiniz
ipek_dfn22 TheBaby bebegim 2 aylik 1 çay kaşığı yeterli olurmu birde çocuklar içinde yetiskinler içinde aynı duphalac degilmi farklı olmuyor
TheBaby ipek_dfn22 Aynı evet. 1 çay kaşığı yeterli. Ayı büyüdükçe günde 3 çay kaşığına kadar çıkabilirsin. Şekerli su zaten
ipek_dfn22 TheBaby doktora götüreceğim başka bir şehire ona sorup denemek istedim ama deneyeceğim mutlaka.. teşekkür ederim inşallah ise yarar düzene girer baya zorlu bir süreç çünkü mafolduk resmen