Hanımlar günaydın merhaba , bebeğim 5 ay 5 günlük , şuana dek sadece anne sütüydü ama iki gündür doktorumun tavsiyesiyle mama veriyorum yetmediği için , iki gündür çok sık kaka yapıyor mamaya yeni geçtiğimiz için mi yoksa mama markasından mı acaba ? Ne diyorsunuz❤️