Mermee bu sizin yaptığınız bir şey olabilir mi? Eğer kilo alımı iyiyse gece beslenmesini kesebilirsiniz bile diyor doktorlar. Ama eğer bebekte alışkanlık kaldıysa yani mesela her kalktığında siz meme teklif ettiyseniz öyle oluyor. Ve bu bebek için de sizin için de pek sağlıklı değil. Ben de her uyandığında emziriyordum. Gece altı yedi kere oluyordu. Sonra doktorum kızdı. Midesinin dinlenmesi gerektiğini, gece uykusunun daha önemli olduğunu söyledi. Artık her uyandığında emzirmiyorum 2 kere emziriyorum gece. 1 gibi ve 5 gibi. Diğer uyanmalarında pışpışlıyorum ve uyumaya devam etmesini sağlıyorum. Böyle yapa yapa inşallah sık uyanmasını azaltacağım 🙏🏻