Gls Arkadaslar bebegim 5 aylik ve sol ust dmakta kopek disinin orasi princ kadar beyazlamis ve dis yok baska..sureklii salyasi akiyo..eli agzindaa..ilk ana diss cikar dyolar ama bilemedim..buu dis olabilir mi..
Esracim Gls hiç duymadım canım belki olabilir. Google da dişlerin ay ay çıkma şeması var bak istersen
Gls Esracim yaa baktimm...daha ay olarak cok var..amaa cevremde bi kac kiside duydum..nadirmis boyle olan..hatta gorsellerden baktim.diss degilse ne olabilirr bilmiyorum..