[silindi] 8kg bebeğe kaç no vez kullaniyorsunjz kizlar 5e geçsem büyük mü gelir sleepy kullaniyorum şuan 4beden küçüldü iyice
mlkcbn Devushka haha bence biraz tatmin olma amaçlı açılmış bir post 😂 3 aylık bebek olduğunu söylemeden de 8 kiloya kac numara diye sorulabilirdi oysa ki 🤭🤷🏻♀️
mlkcbn Devushka haha bence biraz tatmin olma amaçlı açılmış bir post 😂 3 aylık bebek olduğunu söylemeden de 8 kiloya kac numara diye sorulabilirdi oysa ki 🤭🤷🏻♀️
Rhk01 Benimki 2 ay 26 günlük 6,700 dü en son 3 no prima kullanıyorum tabiki bezlerin bedenleride değişiyor markaya göre senin primada 4 numara kullanman lazım
Arelyusufayaz Benim bebeğimde aynı ben 4 kullanıyorum ama dörde 1,5 aylıkken başladım hala 4 sızma sıkma yapmıyor gibi