Norveckizi usernamesu Minikcivcivim Yzaman Feyzosumunannesi O zaman anormal değil yani Ben üç aylık anneyim halen olmadim doktora gitmem gerekmiyor o zaman
Feyzosumunannesi Norveckizi hayır gitmenize gerek yok 1 seneye kadar olmamanız nor al emzıridıgınız surece olmayabıkıyorsunuz
powerpopboy Doktorum bana kaç saat aralıklarla emzirdiğini sordu. 2-3 bazen saat başı emziriyorum dedim. Gece emzirmeleri de devam edene Kadar olmayacağımı söyledi. Yani daha çoook zaman var 2 aylık anneyim ben de 🥲
1MahurunAnnesi powerpopboy benim bebeğim saat başı gelmeden emiyordu ona rağmen 3 aylıkken adet oldum
Fulyadoga1 senamiray evet gittim kontrole . Bir sıkıntı görmedi . Genelde 1 yıl içinde olurmuş ama bazen 18 aya kadar uzayabilirmiş