Bisraa evet memnunun maması da zaten bebelac gold koyulaştıröak için de onu kullanıyorum kusmalarını azaltıp durduruyor ağır bir reflüsü vardı kilo alamıyordu şükğr suan biraz daha iyi ama 7 aylık olcak ama kullanmazsam hala kusuyor o yüzden hala devam ediyorum sizin bebeğiniz kaç aylık