Betul-08 Yaren17 çıkarmıyor sadece az destek oluyor aşırı bir faydasını gördüm diyemem 3. Aydan sonra da bıraktım zaten gaz çok zor Allah yardımcınız olsun benim bebeğim sadece arabada susardı sabahlara kadar eşimle gezerdik
Ahseneguzelsin_1 Yaren17 düzenli kullanımda cok faydasını gördük. Kendisi yapamıyordu gazını sadece kısa süreli rahatlama yapıyordu. Malesef sindirim sistemi bağırsakları gelişene kadar sabır edeceksin🙏