Tanya486 ben çok iyi bi ornek sayilmam cok sorun yasadim saglik problemlerim oldu ama hic sorunsuz kuvezsiz 37 de doguran cok ikiz annesi var.
Hamileligim zor gecti tansiyon problemleri gebelik zehirlenmem falan oldu. Cok bulantim oldu ilk zamanlar. 7. Hafta basladi 25 e kadar devam etti. Sonra 30 da bi daha basladi 35 te dogurdum. Ben cok dikkat ettim her seye. İkiz olduklari icin. Cok sukur sorun yasamadik. Yapacak bir sey yoktu kabullenmistim 😁 ama hic bulantisiz sorunsuz hamilelik geciren ikiz anneleri de cok duydum. Yapisal belki.
Sezaryen yaptim. Normal dogurmaya diretmemeni oneririm. Guce kuvvete ihtiyacin olcak dogum sonrasi. Biri normal dogar digerini sezaryen almasi gerekirse. Kanala ters girebiliyo ustteki; cok yorucu olur senin icin. Genelde doktorlar riske atmıyor. Devlette dogurdum ben. İyi bi perinatologa takipliydim. Devlette normal dogum yaptirmiyolar ikizlere. Yine de son zamanda değerlendirilecek bir sey bu.
Kuveze girdi iki bebegim de biri 8 gun biri 20 gun kaldi. 8 gun kalan cok kucuk dogdu sekeri dustu o yuzden. 20 gun kalan girmezdi normalde de enfeksiyon vardi o yuzden. Cok iyi bakiyolar cidden. Ben o halde ikisini de eve gotursem yasamazlardi. Seker dusuklugu cok tehlikeli zaten. Kucukle anne yani odasinda kaldik. Her seyi ogrettiler gosterdiler. İkisiyle birlikte dogum yapar yapmaz eve gelsek cok zorlanirmisim 🙈 yogunbakim anne yani odasinda cook sey ogrendim. Keske girmeselerdi cok agladim o surecte ama bana da cok sey ogretti :)