Merhaba kıızım 1 yaşın girmeye yakınken sanki aynı bnm kızım olmadı. Gece yarım saate bir uyanmalar eskiden ağlamayacsğı şeylere ağlamalar. Üzerine birde hasta olduk tv izletmememize rağmen hastalık döneminde kukuliyi açtık. atağımıznı var bilmiyorum bişeyler oluyo ama ben artık şu iki haftada çok yoruldum. Uykusuzluk üzerine cabası. Yaşayan varmı aynı durumu???