kuzeydmrc Kızlar bebeğimi akşam 8-9 sabah 7-8 gibi uyutmaya çalışıyorum. Ancak sabahları güneş doğmadığından dolayı çok zorlanıyor. Siz hangi saatlerde uyutup uyandırıyorsunuz??
Merve_bolat kuzeydmrc canı ne zaman isterse o zaman uyuyor en geç 9 yatmış oluyor ama kaçta yatarsa yatsın kalkış saatimiz 6 7 geçmiyor uyandıktan sonraki yatış saati de 9 10 gibi oluyor
MinnakvLiva kuzeydmrc ben karartma perde kullanıyorum huzursuz falan olmuyor öyle alıştırdım iyi oluyo sabah çok erken kalkmıyo
Oznur_0708 kuzeydmrc nerde oturuyorsunuz😂 bizim 6 da güneş tepemizde doğudayız bende erken doğmasındsn muzdaribim 😂
Yakamoz__00 kuzeydmrc 18 aylık gece sık uyanınca pek hayallerdeki gibi olmuyor ama yine de saat olarak iyi düzeni
kuzeydmrc Yakamoz__00 en verimli saatlerde uyuyup uyanmadı harika. Neden sık sık kalkıyor peki :) benımkısı 3 aylık sık sık uyanıyor