ZeyLin Emzirme 20 dk sağ ve sol memeden olması lazim , bazen 15 veya 10 dk doyuyor kendi birakiyor.. cis ve kaka normal , bu emzirme süreleri yeterli mi sizce , siz ne kadar süre emziriyorsunuz?
Kivicik ZeyLin öyle 20 dk sağ 20 dk sol diye bi kriter yok, bebek ne zaman bırakırsa o zaman doymuştur. Bazı bebekler 5dk emer ama kuvvetli çekip doyar bazı bebekler 20 25 dk da doyar , o bebeğin çekimiyle ve memede ne kadar kalmak istemesiyle alakalı bidurum. Kilo alımı iyiyse ne zaman isterse bıraksın🌸
Melisahinn ZeyLin canım ben dakika tutmuyorum 68 günlük bebeğim var onu gözlemliyorum ilk olarak en son emip yattığı memeyi veriyorum son süt alabilsin diye biraz emdikten sonra diğer memeye geçiyorum akış daha hızlı olduğu için doyup uyuyor
ZeyLin Kivicik teşekkür ederim işte yeni anne olunca sana ne dediyse yenidogan hemsireleri ilk öyle yapıyoruz ama hayat bize farklı öğretiyor evet çekimi güzel meme xe deli akıyor bazen genzine kaçıyor
Banucetin ZeyLin 10.5 aydı emdi kızım ilk aylar 1500 1000 800 graö aldı sırasıyla en uzun emdiği 6 7 dkkadır rakamlara takılma bebeğine güven 🤗
ZeyLin Banucetin şöyle denildi ilk dakikalarda yağ çeker sonrası protein o yüzden 15 20 dk ideal diye buna takıldım zafere yağı vermek istemedim