1 aylık oğluma gaz damlası veriyorduk eşimle damla şeklinde olandan nırse harveys veriyorduk o basma yerine fazla bastık normalde 5 damla veriyordum ama 15 damla kadar gitti bir şey olur mu ? İnternetten bakıyorum zaten 20 damla 40 damla falan yazıyor ama içim rahat etmedi ben 4 önüne bölüp her mgün 5 damla vermiştim normalde dün qma şimdi böyle oldu birden 15 damla gitti sorun olur mu ya 😔