Happymamii ben humana ve sma kullanıyorum hangisini bulursam ikisi de iyi gerçi bütün mamaların kalorisi aynı. Mantıken kilo alımı da kaloriye bağlı yani hepsi aymı oranda kilo aldırır. Ama bazı bebekler sevmiyor, kusuyor , ishal vs oluyor o yüzden kilo alımı sağlanamıyor sanırım yoksa bir kaşık mama hepsinde 65-70 kalori zaten