Alyadeynek Merhaba anneler önce allahın sonra benim inşallah 5 ay 26 günlük kızım var 20 eylülde 6.aya merhaba diyoruz allahın izni ile ama bazı korkularım var ek gıda olarak neler verebilirim?nasil vermeliyim? Öğünler nasil olmalı miktar grm ölçü nasil olmalı lütfen yardımmmci olursanız sevinirim🤗🙏
Wish Alyadeynek ben ilk kabak verdim buharda haşlayıp daha sonra patates sonra patates kabak havuç üzerine z.yağı döktüm yemek istemediği zaman yoğurtla verdim... sonra da pirinç unuyla ya da irmiğe meyve karıştırıp verdim.
elifsrbs Alyadeynek ilk meyve ile başladık öğlen meyve verip ikindi vakti yoğurt veriyorum bu devamlı değişkenlik gösteriyor yani bazen meyve yerine sebze püresi ya da çorba olabiliyor ama ikindi vakti mutlaka yoğurt vermeye özen gösteriyorum blw yöntemini uygulamıyorum açıkçası bu yönteme sıcak bakmıyorum 🤨 çok şükür şu zamana kadar alerjik reaksiyon göstermedi yavrum 🙏🏻miktar olarak ise yediği kadar veriyorum istemediğinde zorlamıyorum 🥣 dikkat ettiğim husus sebzeleri buharda pişirme, blender kullanmama mutlaka 1 yemek kaşığı zeytinyağı bir öğüne ekliyorum 🗒stresli bi süreç güzel şekilde atlatmanızı dilerim 😊
Askmeyvesininannesi Alyadeynek Doktorum önce 15 gün boyunca yoğurt verdi Çay kaşığı ile başlayıp porsiyonu bi kase haline getiriyorsun. 15 gün sonra meyve püresini ilave etti. Ve 1 ay sonrasıda sebze çorbası. Taneli bir şekilde veriliyor.
Alyadeynek elifsrbs Teşekkürler. Evet çok zor bir süreç gibi gözüküyor. Mesela ben suanda muz şeftali püresi yapıyorum çatalla ezip veriyorum birazda pütürlü bırakıyorum çiğneye refleksleri gelişsin diye maşallah çokta güzel yiyor yoğurt yapacağım şimdi peynir yumurta vs vb şeylerde öneriyor aile hekimimiz ama ben çok tedirginim korkuyorum bu ek gıda sürecinden🙄
elifsrbs Alyadeynek yemeyen çocuk zor maşallah sizinki yiyormuş hiç çekinmeyin 😀 her şeyin tadına baksın bebişlerimiz ki ileride zorluk yaşamayalım 🙏🏻😉
Alyadeynek elifsrbs Nazar değmesin kızım çok yiyci bir çocuk olacak sanırım. 🙏🤗 yemek sularından tattiriyorum yoğurt verdim bi kaç kez zaten meyve her öğlen yiyor biitince ağlıyor arkasını istiyor 😁😁 mesela şuan uyuyor meyve rendelediim uyanınca vereceğim 9 buçuk gibi mama içmişti meyvesi onu bekliyor 🍑🍌
Dndn 3 gün kuralını uyguladınız mi ya anlamadığım 3 er gün sadece deneyeceğimiz ürünleri verirsek baya uzun zaman almaz mı o zaman öğüne geçmek için bir iki ay geçer
Alyadeynek Dndn uygulamadım. Gerek yok bence ben hergun meyvesini veriyorum yemek sularından tattiriyorum çorbalardan başladım mesela