Deletedmom_123 zaten paketli gıdalar kilo aldırıyor genelde.ama evde yapsan o atıştırmalıkları harika oluyor.ben diyet dönemimde evde pizza,cips falan yaptım ve kilo almak yerine verdimde.Birde ben bol su içiyorum,yeşil çay falanda içiyorum kilo verme döneminde.Ama şimdi emziriyorum sütüm kesilmesin diye diyetisyenle devam edicem bu süreçte.