Bebeğimin vücudu çok sıcak elleri ayakları dokununca bile elimi biraz yakıyor ve ağlayarak uyanıyor bir türlü uyuyamadı ateşini ölçüyorum en fazla 37.1 ya da 37.4 çıkıyor 11 aylık bir anda neden böyle olmuş olabilir çok sıcak ama ates derecesi düşük daha önce yaşayan oldu mu