Siz mi bebeklerinize uyum sağlıyorsunuz, bebekleriniz mi size uyum sağlıyor??
4 aylık bebeğim var. Aşırı gazlı,kolik. En başından beri evden pek çıkamıyorum bi kaç defa yürüyüşe çıktık bi defa kafeye gittim aşırı agladi, zor emiyor zaten evde şekilden şekile giriyorum haliyle disarda imkansız derece de zor oluyor mahvoluyorum, e gaz olayi zaten sorun sürekli bi gaz çıkarma halindeyim, uykusu zaten disarda hic uyumuyor düzeni tamamen bozuluyor günüm mahvoluyor. Siz bebeklerinizle nasil yapıyorsunuz ya sosyal hayatım tamamen bitti eve kapandım. Bi süre böyle olması normal mi yoksa bebekle birlikte dışarı olayını ben mi beceremeyorum, ama bebeğim aşırı zor bi bebek