Hiç endişelenmeyin daha çok erken, eğer sizi anlıyorsa çağırdığınızda tepki veriyorsa endişeniz olmasın. Benim oğlum da nerdeyse 2 bucuk yaşındayken konuştu öncesinde bikaç kelime anca konusuyordu, sonra ne söylersek anında tekrarlamaya ve her gördüğü şeyi ezberlemeye başladı 3 yaşına giricek 3 ay sonra ama şuan tüm renkler, 20ye kadar sayma, harfler, hayvanlar ve gördüğü bir çok objeyi biliyor. Bizimle büyük bir insan gibi herşeyi konuşuyor. Her çocuk farklııdır lütfen sadece doktorunuzla değerlendirin bu durumu, bana çok söylerlerdi bu neden konuşmuyor vs ama ben hiç takılmadım. Siz de takılmayın, sadece iyice gözlemleyip doktoruyla paylaşın o sizi yönlendirecektir zaten 🙏🏻