Merhaba anneler, kızım 9 aylık, ikimizde bir ay süren grip, öksürük ateş yaşadık ben atlattım kızım da atlattı Allah’a şükürler olsun ama şöyle sürekli hırıltısı var, normalde doğduğundan beri inek sütü alerjisi olan bir bebek ama çok şükür ki 6.7. aylar arasında alerji çok çok düşük seviyeye indi yani azaldı, doktor herşeyi de verebilirsin dedi öyle de yapıyorum, ama neden hala alerjisi var bu durum normal mi acaba