Defnecim Arkadaşlar 9 aylık kızım 3saatte 2 buçuk saatte uyAnıp emiyor arkadaşımda gece devam sütü veriyorum hiç uyanmıyor diyor bu şekilde yapan var mı 🤡
Ata0707 Defnecim bizimki 13 aylık saat başı emiyor😊 emen bebekler hece çok uyanıyor çünkü alışkanlık Haline getiriyorlar
Gozle Defnecim benim oğlum da sürekli kalkıyor 9 aylık bende bir çözüm bulamadım karnı tok olduğuna eminim sanırım alışkanlık
Burcu35 Defnecim Eğer karnı tok olduğuna eminseniz ve alışkanlıktan yapıyorsa biberonla su verebilirsiniz. Yeğenime çocuk doktoru o şekilde önerdi gece beslenmesi azalmıştı. Kilo alımı güzelse bu durum geçerli tabi
Gzmocal Defnecim bizde emerdik ama artk beni salla diyerek uyaniyo gece beni suluca mama yapiyorum o idare ediyo
Burcu35 Gozle Yeğenime çocuk doktoru biberonla su verdiriyordu. Kilo alımı güzelse bunu deneyebilirsiniz
[silindi] Defnecim 3 saatte bir mi kalkıyor.Bunu üstüme hakaret sayarım😁ziraa neredeyse gece mememde uyuyor da.
Defnecim 😂😂😂 bıraktırmak lazım deliksiz uyuyalım az bişicik valla çok yoruldum tabi sağlıklı olsunlarda öncelik bu 😊🥰