Aseb4 eşekten düşmüşün halini eşekten düşen anlar 😀 kızım 6 aylık oldu,4 aylık olduktan sonra her şey o kadar güzelleşiyor ki çok şükür. Çok güzel günler bekliyor sizi evladınızla,ama şu minik hallerinin tadını çıkarın sonra dana oluyorlar 😀 sağlıkla sıhhatle büyütelim inşallah ❤️