Bebeğimi 23 derece sıcaklıkta 3 tog kolsuz uyku tulumu ile yatırıyorum. Ancak gece göğsünü kontrol ettiğimde soğuğa yakın ılık bir kıvamda oluyor. Bu sıcaklık normalmi. Üşüyüp üşümediğinden asla emin olamıyorum. tulumun tog değeri gayet yüksek oda derecesi de iyi neden göğsü sıcak değil. Sizlerinki nasıl oluyor.