İyi geceler hanımlar aile yardımı DİE bi uygulama varmış 12 ay boyunca ödeme yapılıyormuş ben siğortam Var çalışmıyorum eşimin siğortası yok iki tane çocuğum var yetişemiyoruz yani ihtiyacımız var sorum şu nasıl başvuru yapıcam nerden yapıcam siğortam var yararlanırmıyım başvurudan bilenler yardımcı olursa sevinirim