Prensesannesi2022 3 ay 23 günlük kızım uyumamak için direniyor 😥 normalde 1 saat bile uyanık kalsa hemen uyumak isterdi uyuyakalirdi ama şuan sallıyorum bı ağlamak 😱😥😥😥
Ayse2011 Prensesannesi2022 ay bacım ben o atağı yaşadım bence en zoru oydu benim oğlumda. Tam 2 hafta sürdü akşam 10 da başlar 11/12 ye kadar uyuyamaz aglar durmazdı snra uyurdu 🤧 o 2 haftada 10 yıl yaşlandım 😂 ama ve lakin suan 15 aylık ben bi tık rakatım büyüdü fakat dahada büyük zorlukları oluyor. Yani şuan yaşadıklarına falan keşke diyecegin anlar olacak.
zeyderler Prensesannesi2022 mama meme reddi ve uyku gerilmesi o aydan sonra tahammül seviyem bitti cidden. Şuan 6. Ay uyku gerilemesindeyiz. İnan 4. Ayla kapışır. Cinnet geçirmelik tam
Prensesannesi2022 NesliElisa teşekkür ederim ❤️ evet olacak tabiki bu şeyler ama evde tek olunca korkuyorum ilk çocuk ,🤭🤭 bu arada kızımın adı da elisa❤️
Prensesannesi2022 Ayse2011 🤭🤭 gece 11de başlayıp 2 de bitiyor 4 gündür 🤭 ama aşırı yorucu Yani ağlıyor mız mız tek başımayim gündüz zaten uyumaz😁
Prensesannesi2022 zeyderler 😥 Allah kolaylık versin her ay başka bir zorluk tabiki ama gülerek anlatacağız inşallah
NesliElisa Prensesannesi2022 benim de eşim 3 haftaya bir gidiyor 6 gün baya zor oluyor ya seni anlayabiliyorum 🙏🙄 eşim 3 vardiyası var gece vardıyası gelince köle gibi hissediyorum evin içinde 🤣
zeyderler Prensesannesi2022 inşallah valla🙏🏻 cidden diyolardı da inanmıyordum, büyüdükçe zorlaşıyor.. öyleymiş. Uyku öncesi ağlama krizleri, yememe içmeme, her saat başı kalkma , çok zor ya valla biri bitiyo atağın diğerine bodoslama dalmışım yani öylelik.
Busram14 Prensesannesi2022 aynısını yaşadım atak evet ama şuna dikkat et uyanıklık süreai 2.5 saat oldu ondan direniyomus meğer ki onundüzelttim direnme geçti atakta olsa bile
Prensesannesi2022 Ayse2011 aman sağlıklı olsunlar da 🤲 büyüyorlar ve bu hiç kolay değil tabiki kıyamam ben onlara 😍
zeyderler yeniuye000 hala devam desem 3.5 aylıkken başladı 6.5 aylık devam. Uyanıkken içmiyo yani içsede en fazla 30 cc içiyo. Sadece uyurken 1 saati buluyor içmesi dura dura oda. Uyanırsa yine içmiyor. Yani çözüm bulamadım