Denizkrgz038 dediğin acıları yaşadım artık emzirirken ayaklarımı yerlere vurasım geliyordu acıdan. Sezeryan acısı neymiş ki onun yanında diyordum. Yorumlarda yazan şeylerin hepsini denedim yüzlerce TL paralar döktüm. Lansinoh, garmastan, fito krem, ayva çekirdeği, tahin yağı, gümüş kapak, göğüs kalkanı. Hepsini denedim hiç bir işe yaramadı. En sonunda zeytinyağı sürüp kızımın pamuklu ağız mendilleri ile kapattım. Bence o kapaklarla ıslak kalıp nemli oldukça iyileşmiyor. Sonunda geçti. Artık geçme zamanı mı geldi yoksa o mu iyileştirdi bilmiyorum ama en basitinden bunu bir deneyin. En azından hemen yapabilirsiniz.